пятница, 1 февраля 2013 г.

Модуль 7


Створення прикладу учнівської роботи з позиції учня дає змогу вчителю перш, ніж пропонувати учням проектні завдання, вирішити, чи ці завдання та вимоги, які ви ставите перед учнями в навчальному проекті, відповідають навчальним потребам, віку та можливостям  учнів. Створення такої учнівської роботи допомогло мені визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання. Я створила та оцінила приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті та блогу; внесла зміни до свого Плану вивчення теми; осмислила те, чого я навчалася за попередні модулі; дізналася яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проектів та покращити їх навчання. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий