пятница, 1 февраля 2013 г.

Модуль 11


Цей проект не є першим для мене, але враження такі, наче все вперше: нові знайомства і нова справа. Мені, як педагогу-організатору,  було цікаво все. Під час роботи над проектом я дізналася, як потрібно знаходити відсутню інформацію в інформаційному полі, як вірно проектувати, планувати діяльність, приймати рішення й прогнозувати їхній наслідки.
Найскладнішою  частиною було створити документ для спільного редагування та надати різний рівень доступу для користувачів. Але  зараз  я можу з впевненістю сказати, що недарма наші куратори витрачали на нас свій час. Я навчилася самостійно генерувати ідеї, залучаючи знання з різних областей, планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.
Під час роботи над методом проектів,  ми дізналися   про роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, тобто як саме своєчасно контролювати діяльність учнів та хто саме може допомогти це виконати. Фасилітацію можна проводити кількома способами. Її можна проводити на всіх етапах здійснення завдань дослідження. На початку проведення дослідження можна проводити у формі опитування, ввідної презентації, презентації. В процесі виконання завдань проекту можна використати електронні таблиці для самоконтролю та взаємоконтролю учнів, опис вправ, перелік інтернет-ресурсів. По завершенню роботи над проектом можна використовувати електронні таблиці, онлайн-обговорення, інтернет-опитування, веб-сторінки. Даний перелік забезпечує успішне виконання всіх завдань проекту.Цей приклад доводить, як я навчилася використовувати навички фасилітатора.
Модуль «Рефлексія» допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме,
-        сприяє формуванню самостійності, творчості, неординарності мислення;
-        розвиває творчі здібності;
-        зацікавлює;
-        допомагає побачити результати власної праці;
-        знаходити нову цікаву інформацію;
-        сприяє самовдосконаленню.
 Проекти допомагають мислити, аналізувати, систематизувати, узагальнювати здобуті знання та застосовувати їх на практиці.
 Метод проектів можу використати для формування аналітичних умінь учнів.
На мою думку, робота над методом проектів передбачає створення максимально сприятливих умов розкриття й вияву творчого потенціалу, та розвитку творчих здібностей зокрема: розвиває нашу уяву, фантазію, мислення.
Мені дуже сподобалась  наша  команда (нас вчителів – 15) –  ми діємо активно, злагоджено і впевнено йдемо до мети!
Щиро кажучи,  я отримала незабутні враження від нашої спільної роботи.
Щиро вдячна!

Комментариев нет:

Отправить комментарий